بک لینک-عارفه

بک لینک-عارفه

بک لینک-عارفه

بک لینک-عارفه

بک لینک-عارفه

کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه

دانلود دوبله فارسی فیلم The Devil’s Backbone 1971

يكشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۸، ۰۷:۵۳ ب.ظ

دانلود دوبله فارسی فیلم The Devil’s Backbone 1971
کیفیت BluRay 720p اضافه شد
 دانلود

بازیگران  : Bekim Fehmiu, Richard Crenna, Chuck Connors

کارگردان : Burt Kennedy, Niksa Fulgosi

محصول : آمریکا

سال تولید : ۱۹۷۱

زبان : دوبله فارسی

فرمت : MKV

حجم :۱٫۵GB

نام پارسی فیلم : –طرد-شده

خلاصه داستان : “”در صورت موافقت با رهبری یک گروه نیروهای ویژه در یورش علیه یک دژ آپاچی به مکزیک ،” ویکتور کالیب به اسیر ارتش ویکتور کالب ، عفو و بازگرداندن در سواره را پیشنهاد می کند.

نظرات (۲)

  • اکبر طائفی
  • سلام بعداز این همه سختی برای عضو شدن فیلم ها تون اجازه دانلود نداره یا من به هرصورت نتونستم دانلود کنم حقیقت اینه که من این فیلم رو بصورت کیفیت نچندان خوب دارم ولی سایت شما نوشته کیفیت بلری۷۲۰ منم به این خاطر می خواستم دانلود کنم ولی چه فایده که نمی شه دانلود کرد گویا سایت شما رو بسته اند یا من اینجوری برداشت کردم لطفا پاسخ دهید  که چکار کنم تا دانلود کنم

  • اکبر طائفی
  • سلام اگه نظرات مشترکان شما براتون مهمه باید جواب نظرات راهم بدهید بنده گفتم چطوری باید فیلم های سایتتون رو باید دانلود کرد منتظر جوابم تا الان که جواب ندادید پس چه فایده که فعالیت می کنید

    پاسخ:
    سلام وقت بخیر باید فیلم از این ایدی تهیه کنید 
    mf2902688@gmail.com
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی